بهگزارش میراثآریا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه از فاز توسعه هتل جمشید کرمانشاه بازدید کرد.
فاز دوم هتل جمشید کرمانشاه در ۳ طبقه در حال اجراست که نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
برای احداث این هتل تاکنون ۱۵۰ میلیارتومان از محل آورده سرمایهگذار هزینه شده است و ۵۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تکمیل و تجهیز آن مصوب شده است.
این پروژه که در مسیر بلوار تاقبستان قرار دارد با ظرفیت ۳۰ اتاق برای ۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد میکند.
انتهای پیام/

نظر شما